Selasa, 3 Julai 2012

curang


hye bloggers
jiha nak kongsi pasal kawan jiha nie
dia ad pakwe,,nma dia tuttttt
dah lamalah jugak kan dia orng cplre
almost 1 year!
ttbew jiha bkak fb ari nie..
tgk si tutttt tu buat relay gan girl laen
n i think kawan jiha tu tak tau pown
pkwe dia tu maen kayu 2
kesian nyew kawan jiha tu,,
si tutttt tu muka baek,,polos jew
tapi!!!ha kan dah ad tapi
playboy rupaya
so jiha tgh tggu jwapn,,dia orng putuz,,atau smua nie slah fhm

dah mcm cerita bersiri pulak

2 ulasan:

:) udak comeyy berkata...

jiha siapa kawan kau uh ? aku nak tahu bhaa~~

Puteri Jihah Only berkata...

s***a